Més esport

ATLETISME / EUROPEU BARCELONA 2010

Vents de l'est en els 5.000 m femenins

Judit Pla aspira a una plaça de finalista davant del seu públic

La final femenina dels 5.000m d'aquest vespre sembla un afer particular per a l'equip turc, liderat per dues atletes nascudes a Etiòpia, Elvan Abeylegesse i Alemitu Bekele, i la russa Maria Konovalova, amb el permís de la portuguesa Jessica Augusto, subcampiona europea de cros que busca la seva primera medalla en una gran competició internacional de pista. Judit Pla, si té un dia rodó, podria aspirar a una plaça de finalista (té l'onzena marca del 2010 entre les participants), mentre que Gema Barrachina, entrenada per José Ríos, podria aprofitar el ritme d'una final per mirar de rebaixar la seva marca personal.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció