Futbol sala

Primera victòria del Barça de Velasco a la lliga (6-1)

El Burela no ha estat rival en l’estrena al Palau del nou entrenador, que ha confiat en la vella guàrdia de l’equip

El nou Barça de Jesús Velasco ha inaugurat el seu caseller de victòries a la lliga. Ha golejat el Burela (6-1) guiat per la vella guàrdia de l’equip. L’equip ja manava 4-0 en el minut 12 amb gols de Ferrão (2), Sergio Lozano, i André Coelho. L’esforç dels visitants, que han jugat molta estona amb el porter jugador, ha estat balder. Coelho ha fet el segon gol i Dídac ha arrodonit la festa fent de les seves amb un dels seus gols des de la porteria.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció