Tennis

Nadal salva quatre pilotes de partit per tombar Goffin i accedir als quarts de Madrid

El manacorí ha necessitat tres sets per acabar amb la resistència del tennista belga (6-3, 5-7 i 7-6) en 3h10 de joc

Rafa Nadal (3) ha neces­si­tat tres sets i sal­var qua­tre pilo­tes de par­tit en el tie-brek final per tom­bar la resistència del belga David Gof­fin (6-3, 5-7 i 7-6) en 3h10 i acce­dir als quarts de final del Mas­ters 1000 de Madrid. En l’ante­penúltima eli­mi­natòria, el mallorquí se les heurà amb el ven­ce­dor del par­tit que enfron­tarà el murcià Car­los Alca­raz (7) i el britànic Came­ron Nor­rie (9).

Gof­fin ha acon­se­guit el pri­mer tren­ca­ment en el cinquè joc, però la rèplica del mana­corí ha estat imme­di­ata i con­tun­dent. Nadal ha enllaçat qua­tre jocs con­se­cu­tius per sege­llar el pri­mer par­cial amb una dreta cre­uada i 46’ de joc. En el segon set, ha pres la ini­ci­a­tiva amb un tren­ca­ment en el ter­cer joc, però com en la seva estrena con­tra Mio­mir Kec­ma­no­vic li ha cos­tat rema­tar la feina. Ha dis­po­sat de dues pilo­tes de par­tit. Res­tant en el vuitè joc i ser­vint en el novè, però Gof­fin ha sobre­vis­cut, ha exhi­bit la seva millor versió i s’ha aca­bat empor­tant el segon set per 5-7 (62’). En el par­cial de des­em­pat, cap dels dos ten­nis­tes ha tin­gut fis­su­res en el ser­vei i s’ha hagut de resol­dre en el des­em­pat. Amb el seu ser­vei tallat amb efecte, el belga feia molt mal al seu rival, que repli­cava amb un parell de dei­xa­des exqui­si­des. Gof­fin ha dis­po­sat de qua­tre pilo­tes de par­tit i Nadal dues més, per aca­bar sen­ten­ci­ant amb un 10-9 increïble.

Djoko­vic, enda­vant sense jugar

A l’inici de la jor­nada, el serbi Novak Djoko­vic (1) havia acce­dit direc­ta­ment als quarts de final per la reti­rada de l’escocès Andy Mur­ray, que ha cau­sat baixa per malal­tia. El cap de sèrie número u s’enfron­tarà al polonès Hubert Hurkacz, que s’ha impo­sat al serbi Dusan Lajo­vic (7-5 i 6-3). Per la part baixa del qua­dre, ja han que­dat defi­nits els altres dos quarts de final: Ste­fa­nos Tsit­si­pas (4)-Andrei Rublev (6) i Ale­xan­der Zve­rev (2)-Felix Auger-Ali­as­sime (8).

Gra­no­llers, a quarts de final de dobles

En el qua­dre de dobles, el català Mar­cel Gra­no­llers i l’argentí Hora­cio Zeba­llos (2) han acce­dit als quarts de final després de superar la pare­lla espa­nyola for­mada per Pablo Carreño i Pedro Martínez (7-6, 2-6 i 10-5).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)