Futbol sala

Fora de la final a quatre

Futbol sala. Fase elit de la lliga de campions. El Barça, el campió, havia de guanyar de sis gols per superar l’Anderlecht en la diferència de gols i es queda a només un de fer-ho

Barça 7 Pula 2

BARÇA:Dídac, Matheus, Adolfo, Pito i Ortiz –cinc inicial–; Coelho, Antonio, Dyego, Lozano, Ferrão, Catela, Sergio González, Marcenio i Feixas.PULA:Milanovic, Osredkar, Mataja, Difonzo i Vukmir –cinc inicial–; Daniel Moravac, Dean Moravac, Grbic, Baisel, Lolic, Bilic, Sulentic, Prelcec i Lorber.GOLS:0-1 (8’) Milanovic, 1-1 (10’) Adolfo. 2-1 (10’) Adolfo. 3-1 (24’) Matheus. 3-2 (29’) Osredka. 4-2 (31’) Pito. 5-2 (37’) Catela. 6-2 (37’) Dyego. 7-2 (40’) Matheus.ÀRBITRES:M. Birkett (Anglaterra) i K. Çetin (Turquia). Van mostrar targeta groga a Pito, del Barça, i a Daniel Moravac, Mataja i Osredkar, del Pula.

El Barça no podrà defen­sar el títol de la lliga de cam­pi­ons. Els blau­grana han que­dat fora de la final a qua­tre després de fina­lit­zar segon en el grup D de la fase elit que ha dis­pu­tat a Pula, Croàcia. Els homes de Jesús Velasco han que­dat fora de les semi­fi­nals per només un gol. La victòria en la dar­rera jor­nada con­tra el Pula, l’amfi­trió i que no s’hi jugava res, per 7-2 va ser insu­fi­ci­ent. El Barça ha fina­lit­zat empa­tat a punts amb l’Ander­lecht, però el con­junt belga l’ha superat per la diferència de gols, +10 dels bel­gues i +9 dels blau­grana.

En aquesta dar­rera jor­nada l’Ander­lecht, que va jugar el seu par­tit abans, va gua­nyar per 0-9 l’Uni­ted Galati romanès. Amb aquest resul­tat el con­junt belga havia recu­pe­rat la diferència de tres gols a favor que tenia el Barça, i va obli­gar els blau­grana a gua­nyar el Pula per sis gols de marge si volia ocu­par la pri­mera i única posició del grup que clas­si­fi­cava per a la final a qua­tre. El Barça es va que­dar a només un gol, ja que va gua­nyar per cinc gols de diferència, 7-2. Aquesta és la pri­mera vegada en les deu Cham­pi­ons que ha dis­pu­tat el Barça, que no s’ha clas­si­fi­cat per a la final four.

Els blau­grana van sor­tir a bus­car la por­te­ria contrària amb mol­tes ganes, però el por­ter del Pula va fer bones atu­ra­des i va mar­car el pri­mer gol (0-1) a por­te­ria buida en una errada del Barça. Dos gols d’Adolfo en menys d’un minut van situar el 2-1 al des­cans. En la segona mei­tat el Barça va ata­car de cinc i sense por­ter, i Mat­heus va fer el 3-1, però una nova errada va per­me­tre als cro­ats tor­nar a mar­car. L’objec­tiu dels sis gols de marge cada vegada era més com­pli­cat. Pito va fer el 4-2 a nou minuts del final, i el Barça va con­ti­nuar llui­tant, ata­cant, tenint oca­si­ons i va enviar cinc pilo­tes al pal. A tres minuts del final va sem­blar que podia arri­bar la remun­tada amb gols de Catela i Dyego, i quan fal­ta­ven nou segons per aca­bar Mat­heus va acon­se­guir el 7-2. El Barça va tor­nar a ata­car, però el gol no va arri­bar.

GOLEJADA

L’Anderlecht, que havia jugat abans, va golejar 0-9 i ho va posar molt complicat
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.