Waterpolo

WATERPOLO

El CN Terrassa, favorit.

El tècnic del CN Terrassa Dídac Cobacho no té cap problema a assumir l’etiqueta de favorit en l’anada dels quarts de final de la Challenger Cup que avui els enfronta amb el Ludwigsburg 08 alemany (19.30 h). “Ens hem guanyat ser els favorits, ja que fa molts anys que juguem a Europa i a més tenim el partit de tornada a casa [el dimecres 8 de febrer]”, remarca el tècnic egarenc.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció