Handbol

Final de trajecte?

Handbol. El BM Granollers s’aferra a la il·lusió i es conjura per remuntar l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Europea a la pista del Flensburg

En aquest punt del tra­jecte euro­peu, el Fraikin BM Gra­no­llers ja es veu capaç de tot. Amb la il·lusió per ban­dera, però amb la con­fiança i el con­ven­ci­ment que tenen joc i recur­sos per fer-ho pos­si­ble, l’equip vallesà afronta la tor­nada dels quarts de final de la Lliga Euro­pea con­tra el Flens­burg-Han­dewitt (20.45 h, E3) amb el propòsit de cap­gi­rar l’eli­mi­natòria (30-31) després de la der­rota per la mínima de fa una set­mana al Palau d’Esports.

“Sabem de l’extrema difi­cul­tat, sabem de la qua­li­tat dels seus juga­dors, de la difi­cul­tat de jugar a camp con­trari, del fet que ells siguin els orga­nit­za­dors de la futura final a qua­tre [27 i 28 de maig], però la il·lusió no ens la treu ningú. El par­tit que vam jugar en l’anada també ens dona molta con­fiança per afron­tar la tor­nada amb mol­tes garan­ties.” Aquest és l’espe­rit i l’estat d’ànim que expres­sava el tècnic del Gra­no­llers, Anto­nio Rama, abans de posar rumb a Flens­burg. En tot cas, des de la ciu­tat ale­ma­nya ja estan adver­tits i són cons­ci­ents que el Gra­no­llers ja va ser capaç de tren­car tots els pronòstics en els vui­tens de final. Ales­ho­res va per­dre a casa con­tra l’Skan­der­borg-Aar­hus (32-34), però va cap­gi­rar el guió en la tor­nada a Dina­marca (25-30).

Des del ves­ti­dor vallesà també es res­pira més opti­misme després de la victòria de dis­sabte con­tra l’Osca (35-32), que va tren­car la mala ratxa de resul­tats en l’Aso­bal i que manté l’equip en la pugna pel sub­cam­pi­o­nat. “Aquest tri­omf ens dona una acti­tud posi­tiva a l’hora d’afron­tar la tor­nada con­tra el Flens­burg. Tenim mol­tes ganes de con­ti­nuar llui­tant per aquesta eli­mi­natòria. Encara que sigui molt difícil, ens veiem capaços de fer-ho i llui­ta­rem fins al final”, asse­gu­rava Jan Gurri després de la victòria con­tra l’Osca.

Al seu torn, el Flens­burg-Han­dewitt arriba a la cita després d’un cap de set­mana intens en què ha dis­pu­tat la copa Ale­ma­nya a Colònia. Va per­dre les semi­fi­nals con­tra el Rhein-Neckar Löwen (38-31) i va gua­nyar la pugna pel ter­cer lloc con­tra el Lemgo Lippe (28-23) en un par­tit en què l’expor­ter blau­grana Kevin Möller (16 atu­ra­des) va tor­nar a ser un dels pro­ta­go­nis­tes.

Anada
Granollers - Flensburg 30-31
Sporting - Montpeller 32-32
Göppingen - RK Nexe 32-23
Schaffhaussen - Füchse Berlín 37-33
Tornada
Flensburg - Granollers 20.45 h
Montpeller - Sporting 20.45 h
RK Nexe - Göppingen 18.45 h
Füchse Berlín - Schaffhaussen 18.45 h
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)