Atletisme

Focus a l’Hospitalet Nord

Atletisme. Guerrero, Bestué, Benach, Redondo, Retamal, Monné i Canet seran alguns dels protagonistes del campionat de Catalunya absolut

El focus de l’atletisme es trasllada de l’estadi Serrahima, on dimecres es va fer el míting de Barcelona, al complex esportiu de l’Hospitalet Nord, escenari del campionat de Catalunya. A més de repartir els títols en joc, en una doble sessió de dissabte i diumenge a la tarda, la cita tindrà l’al·licient que el vencedor de cada prova guanyarà la plaça per representar la selecció catalana en el campionat d’Espanya de federacions, que es disputarà el 15 de juliol a Pamplona. Així, bona part dels protagonistes al Serrahima ho seran també a l’Hospitalet. És el cas d’Arnau Monné (100 m), aquest cop amb la presència de Bernat Canet, Pol Retamal (200 m), Jaël Bestué (100 m) i Esther Guerrero (1.500 m). També destaca la presència de Laura Redondo (martell) i Xènia Benach (100 m tanques), mentre que Jaime Guerra (llargada) és baixa per lesió.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció