Ciclisme

La Sea Otter Europe 2025 acollirà una copa del Món XCM a Girona

La Sea Otter Europe Costa Brava-Girona 2025 acollirà el 21 de setembre una prova de la Copa del Món de Cross Country Marató (XCM. La cursa es disputarà sobre el recorregut de La Tramun, la històrica prova de BTT amb més de 25 anys d’història, i atraurà els millors especialistes de la disciplina.

El recorregut, de 78 km i 2.800 metres de desnivell positiu, tindrà la sortida a Les Planes d’Hostoles i arribarà a Girona, passant per la Garrotxa, la Vall d’Hostoles i la Vall del Llémena. La primera part estarà marcada per exigents ascensos, mentre que el tram final de la cursa inclourà un llarg descens acumulant 3.150 metres de desnivell negatiu. La línia de meta estarà situada dins el recinte firal de la Sea Otter Europe, on el públic podrà gaudir de l’arribada dels ciclistes.

L’esdeveniment, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona i la Federació Catalana de Ciclisme, serà una de les últimes proves del calendari i pot resultar decisiva per a la classificació general. A més, per segon any consecutiu, la Sea Otter Europe també acollirà una prova de les UCI Gravel World Series.

Amb aquesta incorporació, la Sea Otter Europe consolida la seva posició com un dels festivals ciclistes més importants del món, generant un fort impacte esportiu i turístic per a la ciutat i el seu entorn.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)