Més esport

Dos catalans, subcampions del món júnior

Surf d'estel. Nina Font (menys de 13 anys) i Joan Mir (menys de 12 anys) van quedar a un pas dels títols en ‘freestyle'

L'espanyola Claudia León (fins a13 anys), l'holandesa Vera Klabbers (14 a 16 anys) i l'egipci Karim Mahmoud (fins a 12 anys) es van assegurar ahir els títols mundials de la modalitat freestyle (estil lliure) del campionat del món júnior de surf d'estel. Tots tres ja havien guanyat les eliminatòries simples i ahir van fer bons els pronòstics i es van imposar en les eliminatòries dobles. Entre els catalans, el paper més destacat va ser per a Nina Font, subcampiona en menys de 13 anys, i per a Joan Mir, subcampió fins a 12 anys. La subcampiona en la categoria de 14 a 16 anys va ser la francesa Léa Ademi.

Les bones condicions de vent a la platja del Cortal de la Devesa de Sant Pere Pescador, amb ratxes de garbí superiors als 20 nusos, van permetre disputar totes les mànegues previstes en tres de les cinc categories del campionat. Les altres (15 -16 anys i 12 a 14 anys, totes masculines) es disputaran avui, amb el català Noè Font i el britànic Tom Bridges ja classificats per a les finals dobles. També ha competit a un alt nivell Iñaki Gainza, que ja va ser tercer en l'europeu júnior rere Font i el polonès Denis Zurik. En funció del vent els títols es resoldran avui, demà o divendres.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció