Ciclisme

Fi d'any a la Cellera amb la Sant Silvestre

La vuitena edició de la ruta de BTT de la Cellera de Ter va tornar a ser l'encarregada de tancar l'any del ciclisme gironí. Van ser dues proves, de 30 i 20 quilòmetres, els més ràpids de les quals van ser: Oriol Colomé, David Coma, Jordi Falguera i Maria Casanova en la llarga, i Pau Quintana, Carles Argemí, Francesc Puigdemont i Meritxell Solà en la curta. Els primers es van endur un pernil.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció