Ciclisme

Injecció de confiança per a Simón

Ciclisme. El corredor de Navàs del Team Ecuador va guanyar el Troféu Alpendre Internacional do Guadiana a Portugal en l'estrena oficial de la temporada

El ciclista de Navàs Jordi Simón (Team Ecuador) va quedar campió del Troféu Alpendre Internacional do Guadiana, a Portugal, gràcies a la victòria que va signar dissabte. Ahir, en la jornada definitiva, va ser sisè i va conservar el lideratge amb onze i tretze segons de diferència respecte a Hernani Broco (LA Aluminio-Antarte) i Ryan Anderson (Optum). El segon va obtenir la victòria en l'etapa d'ahir, amb sortida i arribada a Alcountim.

Simón va gestar la victòria final en la primera competició en què participava aquest 2015, després de culminar, amb èxit, una escapada de 150 km, dissabte. Ahir, ben assistit pels companys de l'equip, va defensar el marge de temps.

El català es va mostrar satisfet: “Estic content amb la victòria, que sincerament ha estat una sorpresa perquè no estic en la millor forma. Ahir em vaig voler provar i la veritat és que em vaig trobar fort i vaig poder guanyar. Un cop líder de la cursa, sí que vaig pensar a vèncer, encara que m'ho han posat difícil.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció