El trial del 2019, en ‘stand by’
Motor. El president del Ripoll Motor Club, Josep Soldevila, admet que la continuïtat de la prova de Camprodon com a cita del mundial no està garantida tot i l’èxit de les dues edicions
El president del Ripoll Motor Club, Josep Soldevila, va admetre ahir que la possibilitat d’organitzar per tercer any consecutiu una prova del campionat del món de trial a Camprodon és ara mateix força complicada. “Per a nosaltres suposa un esforç molt gran i no depèn només de nosaltres, sinó també del propietari del circuit, que és qui ha pagat la prova –més de 60.000 euros–, i del promotor del mundial, Sport 7”, assenyala Soldevila, que recorda que alguns dels clubs que van organitzar proves del mundial a Catalunya es van “mig arruïnar” i encara no han aixecat el cap.
Soldevila considera que, amb l’experiència del 2017, el trial d’aquest any encara ha estat més gratificant per als pilots, sobretot per la col·laboració de l’Ajuntament de Camprodon, que s’hi va implicar més. “Els pilots van acabar contents i satisfets amb les zones, però nosaltres també hem de pensar molt bé què volem fer perquè un trial d’un mundial no és com un trial social; deixarem passar aquest any i veurem què passa la temporada vinent.”
El trial, amb triomf final per a Toni Bou, es va disputar al circuit Noassar de Font Rubí.