Motociclisme

Brad Binder fa la ‘pole’ i Márquez, sortirà quart

Motociclisme. Moto 2. El sud-africà ha marcat el millor temps en el circuit on es va proclamar campió del món l’any 2016 mentre

Brad Binder sortirà des de la primera posició de la graella en la cursa de Moto 2 de demà al Motorland, un circuit que li porta molt bon records perquè és on es va proclamar campió de Moto 3 fa dues temporades. A falta d’un minut i mig perquè s’esgotés el temps, el sud-africà ha sorprès tothom i ha superat l’alemany Marcel Schrotter, que ha estat segons a 74 mil·lèsimes de Binder. Jorge Navarro tancarà la primera fila, que ha marcat el mateix temps que Àlex Márquez. El valencià li ha guanyat la partida al de Cervera gràcies a una segona volta més ràpida millor que la del català.

El líder del mundial, l’italiià Pecco Bagnaia, ha estat cinquè mentre que Xavi Vierge sortirà 12è i Edgar Pons, que corre a Aragó com a pilot convidat, ha fet el 17è millor temps.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció