Més motor

Emoció i curses a dojo

Motor. El Circuit de Barcelona-Catalunya acomiada el curs esportiu amb una espectacular reunió dels campionats promoguts per l’organització V-Line Org de la Torre d’Oristà

Tres dècimes de segon van sepa­rar sota la ban­dera de qua­dres del Cir­cuit de Bar­ce­lona-Cata­lu­nya el Mer­ce­des GT4 de Lind­holm i Dobrowolski de l’Audi GT4 del bar­ce­loní Daniel Díaz-Varela i l’andorrà Manel Cer­queda en la cursa reina del CER-GT, orga­nit­zat pel pro­mo­tor oso­nenc V-Line Org. Després de dues hores de cursa, l’equip vigatà Baporo va estar a punt de pis­par la car­tera a l’SPV Racing, un bon senyal de l’emoció que va surar durant tot el dia al pàdoc, curull de públic per viure l’última com­pe­tició del curs a Mont­meló.

Amb 48 cot­xes en la gra­e­lla defi­ni­tiva, el ter­cer graó del podi va ser per a Lluc Ibáñez i Maxime Gui­lle­mat, pri­mers en cate­go­ria TCR al volant del Cupra de l’equip de Gra­no­llers NM Racing. Els pilots de Baporo i NM van vèncer també en les res­pec­ti­ves cate­go­ries del cam­pi­o­nat català de velo­ci­tat. Per la seva banda, el títol esta­tal de turis­mes va ser per als cata­lans David Cebrián i Max Llo­bet, sisens (i quarts en TCR) amb un altre Cupra, de l’equip RC2 Júnior de Lliçà de Vall.

En les dues cur­ses de Clàssics, Legend i Young­ti­mers es va impo­sar Jordi Puig (Porsche 993 GT2), sem­pre al davant de Marc Riera (BMW 320). Per últim, Ner­ses Isa­akyan va gua­nyar les dues cur­ses de les Mit­jet Series i es va endur aquest cam­pi­o­nat francès. En total, un cen­te­nar de cot­xes van com­pe­tir ahir al cir­cuit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)