Més motor

Emoció i curses a dojo

Motor. El Circuit de Barcelona-Catalunya acomiada el curs esportiu amb una espectacular reunió dels campionats promoguts per l’organització V-Line Org de la Torre d’Oristà

Tres dècimes de segon van separar sota la bandera de quadres del Circuit de Barcelona-Catalunya el Mercedes GT4 de Lindholm i Dobrowolski de l’Audi GT4 del barceloní Daniel Díaz-Varela i l’andorrà Manel Cerqueda en la cursa reina del CER-GT, organitzat pel promotor osonenc V-Line Org. Després de dues hores de cursa, l’equip vigatà Baporo va estar a punt de pispar la cartera a l’SPV Racing, un bon senyal de l’emoció que va surar durant tot el dia al pàdoc, curull de públic per viure l’última competició del curs a Montmeló.

Amb 48 cotxes en la graella definitiva, el tercer graó del podi va ser per a Lluc Ibáñez i Maxime Guillemat, primers en categoria TCR al volant del Cupra de l’equip de Granollers NM Racing. Els pilots de Baporo i NM van vèncer també en les respectives categories del campionat català de velocitat. Per la seva banda, el títol estatal de turismes va ser per als catalans David Cebrián i Max Llobet, sisens (i quarts en TCR) amb un altre Cupra, de l’equip RC2 Júnior de Lliçà de Vall.

En les dues curses de Clàssics, Legend i Youngtimers es va imposar Jordi Puig (Porsche 993 GT2), sempre al davant de Marc Riera (BMW 320). Per últim, Nerses Isaakyan va guanyar les dues curses de les Mitjet Series i es va endur aquest campionat francès. En total, un centenar de cotxes van competir ahir al circuit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)