Motociclisme

El GP de Catalunya 2020 es farà el 7 de juny

Motor. L’organització del mundial de motociclisme ha anunciat el calendari provisional, que tindrà vint proves

El proper Gran Premi de Catalunya de motociclisme es disputarà el 7 de juny de 2020, segons el calendari provisional anunciat per l’organització del mundial. La principal novetat és la inclusió del Gran Premi de Finlàndia (12 de juliol), que farà créixer fins a vint el nombre de proves la propera temporada. L’inici del mundial tornarà a ser a Qatar, com passa des del 2007, el 8 de març, i es tancarà amb el Gran Premi del País Valencià, també com és habitual, el 15 de novembre.

El calendari provisional també inclou cinc sessions de tests oficials a Qatar (8 de març), Tailàndia (22 de març), Les Amèriques (5 d’abril), Río Hondo (19 d’abril) i Jerez (3 de maig).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció