Més motor

Àlex Palou inicia amb una victòria la defensa del títol de l’IndyCar

El català s’ha imposat en el circuit urbà de Sant Petersburg

Àlex Palou ha guanyat la primera cursa de l’IndyCar i ha iniciat la defensa del seu títol de la millor manera possible. El català ha fet una cursa impressionant en el circuit urbà de Sant Petersburg i juntament amb el seu equip Chip Ganassi ha fet una estratègia guanyadora amb els pneumàtics i la gasolina.

El pilot de Sant Antoni de Vilamajor ha sortit des de la vuitena posició i ha baixat fins a la tretzena plaça en la tercera volta perquè ha aprofitat un accident per canviar els pneumàtics i deixarà fora els tous que no aguantaven gaires voltes. A partir d’aquí ha anat superant rivals a la pista i en les següents entrades a boxes, i falta de 25 voltes s’ha situat primer. Ha aguantat els atacs del nord-americà Josef Newgarden i s’ha emportat la victòria. En l’última volta el neozelandès Scott Dixon, company d’equip d’Àlex Palou, ha superat Josef Newgarden i ha acabat segon, fent el doblet per Chip Ganassi.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)