Motociclisme

Márquez s'estrena en la ‘pole' de Moto 3 amb un temps rècord

Àlex Márquez aban­do­nava el cir­cuit diven­dres amb l'objec­tiu de millo­rar les seves clas­si­fi­ca­ci­ons en la gra­e­lla dels ante­ri­ors grans pre­mis, i ahir ho va fer de la millor manera. El pilot llei­datà de l'Estre­lla Gali­cia 0,0 va acon­se­guir la pri­mera pole posi­tion de la seva car­rera i, a més, va asso­lir el rècord del cir­cuit en entre­na­ments, que fins ahir tenia Luis Salom. Márquez va rebai­xar el temps del mallorquí en mig segon, atu­rant el cronòmetre a 1:50.232. La volta ràpida del llei­datà va ser gai­rebé per­fecta, ja que va ser el més ràpid en tres dels qua­tre par­ci­als. Dar­rere seu, però a més de mig segon, es va situar l'italià Enea Bas­ti­a­nini, que va batre el temps d'Àlex Rins. El bar­ce­loní va notar la forta cai­guda que va tenir a qua­tre minuts del final de l'entre­na­ment i es va haver de con­for­mar amb la ter­cera plaça de la gra­e­lla. Just dar­rere de Rins, l'última posició de la segona fila, sor­tirà l'altre català de la cate­go­ria, Isaac Viñales, que va aca­bar sisè. El pilot del Calvo Team va notar els pro­ble­mes que va tenir durant els lliu­res del matí, en què se li va tren­car l'amor­ti­dor del dar­rere. El de Llançà va sor­tir amb la goma usada per com­pro­var que la moto fun­ci­o­nava cor­rec­ta­ment i, ja amb els pneumàtics nous, van fer el millor temps. Tot i així, Viñales no va tenir temps de tro­bar la posta a punt ideal.

Per la seva banda, el líder del mun­dial, l'aus­tralià Jack Miller, sor­tirà des del novè lloc de la gra­e­lla men­tre que Romano Fenati, segon en la clas­si­fi­cació gene­ral, ho farà des de la 16a posició.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)