Més motor

Marc Coma continua líder al Brasil.

El pilot d'Avià Marc Coma (KTM) continua líder en el ral·li Dos Sertoes. En l'etapa disputada ahir (364 km) va ser segon a poc més d'un minut del portuguès Paulo Gonçalves (Honda). En la classificació general, el de KTM manté una diferència de més de dos minuts respecte al portuguès i de gairebé deu respecte a un altre pilot de Portugal, Jean Azevedo (Honda).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció