Motociclisme

“Volíem acabar la cursa amb la moto que em donava més bones sensacions”

Marc Márquez

Marc Márquez va reve­lar una vegada fina­lit­zada la cursa per què hi havia hagut tanta diferència entre el ren­di­ment amb la pri­mera moto i la segona –sis girs con­se­cu­tius en 1:40 des de la pri­mera volta llançada després del canvi de màquina per només un en la pri­mera sor­tida.

“L'any pas­sat no em pas­sava, però en aquest, de moment, sem­pre tinc millor fee­ling amb una moto que amb l'altra. I volíem aca­bar la cursa amb la que em donava més bones sen­sa­ci­ons”, expli­cava. “Amb la pri­mera no estava del tot còmode i com que la pista tam­poc estava del tot bé, hem apos­tat per sor­tir pri­mer amb aquesta moto. Després, amb la pista seca, he pogut sor­tir a fons i obrir marge en les pri­me­res cinc vol­tes.” Mal­grat el resul­tat, Márquez indi­cava: “Encara estem lluny en acce­le­ració res­pecte als rivals. Em sento còmode entrant i sor­tint dels revolts, però ens falta tre­ba­llar per tenir la moto allà on volem.”

Tot i el ter­cer lloc, Dani Pedrosa era l'altra cara de la moneda. “No acon­se­gueixo posar la moto com vull per anar ràpid i vaig lent, molt lent. No he tin­gut mai ritme per remun­tar, ni amb una ni amb l'altra moto. No em trobo bé amb el xassís i he de tre­ba­llar com fer els revolts i com uti­lit­zar els pneumàtics.”

Amb la segona moto no tenia ‘feeling' amb el pneumàtic i no podia frenar com desitjava
Valentino Rossi
No estic gens content. Hem fet podi, però hem de treballar molt: no puc pilotar com voldria
Dani Pedrosa
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.