Opinió

NOTES AL MARGE

El factor humà com a tret diferencial

L'Espanyol des del 2005 està treballant per millorar la seva imatge de marca. S'han fet diversos passos positius, com la creació de l'emblema del Perico, el disseny d'un web de referència en el món de l'esport, implementar la relació del club amb les xarxes socials, un nou estadi i aconseguir que el nombre de socis superés els 35.000. Uns elements que denoten que el club està més viu que mai. Malgrat tot, per aquest camí no s'ha de perdre un dels valors més importants: la proximitat amb l'afició. El factor humà és un tret diferencial envers altres equips que semblen multinacionals. Ara esperem que aquesta zona opaca que es farà a Sant Adrià no privi l'aficionat de carrer acostar-se als seus ídols.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)