Opinió

NOTES AL MARGE

El factor humà com a tret diferencial

L'Espa­nyol des del 2005 està tre­ba­llant per millo­rar la seva imatge de marca. S'han fet diver­sos pas­sos posi­tius, com la cre­ació de l'emblema del Perico, el dis­seny d'un web de referència en el món de l'esport, imple­men­tar la relació del club amb les xar­xes soci­als, un nou estadi i acon­se­guir que el nom­bre de socis superés els 35.000. Uns ele­ments que deno­ten que el club està més viu que mai. Mal­grat tot, per aquest camí no s'ha de per­dre un dels valors més impor­tants: la pro­xi­mi­tat amb l'afició. El fac­tor humà és un tret dife­ren­cial envers altres equips que sem­blen mul­ti­na­ci­o­nals. Ara espe­rem que aquesta zona opaca que es farà a Sant Adrià no privi l'afi­ci­o­nat de car­rer acos­tar-se als seus ídols.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)