Barça

Pedri: “Feia temps que no em sentia així, estic gaudint”

Acabat de renovar fins al 2030 amb el Barça i consolidant-se com una de les peces clau en el Barça de Hansi Flick, Pedri ha expressat en una entrevista als mitjans de comunicació del club que se sent molt bé i es troba en el millor moment de la seva carrera. També ha explicat que la renovació va ser molt senzilla, ja que hi havia molta predisposició per ambdues parts.

“Feia temps no em sentia així, estic gaudint”, ha comentat el canari, referint-se a l’estel·lar temporada que està duent a terme el 8 del Barça. “Moltes vegades m’hauria agradat estar com estic ara, així que ho gaudeixo encara més”, diu Pedri, una peça clau i inamovible en l’onze de Flick.

“En un jugador la confiança és molt important. Flick et dona molta confiança, confia molt en tu perquè puguis fer el que saps fer. A mi m’ha ajudat molt” confessava el jugador, reafirmant la bona sintonia que té amb el tècnic alemany.

En aquest sentit, Pedri ha assenyalat que fins al moment és la “millor temporada” de la seva carrera juntament amb l’any del seu debut amb la samarreta del Barça. “Fins ara és la millor de la meva carrera, però després s’ha de traduir en títols. És la temporada en què m’estic sentint més còmode juntament amb la primera”, ha afegit.  

Pel que fa a les lesions que el van perjudicar les temporades passades, el canari ha expressat: “El tema de les lesions ja ha quedat enrere, per sort ara tinc més continuïtat i ho estic gaudint molt”, això sí, no s’oblida del mal tràngol que va patir i ha volgut expressar com va aconseguir superar el mal moment que va passar: “És difícil sortir d’una espiral negativa. Quan et lesiones un cop només penses a recuperar-te i poc més, però quan recaus i vas patint lesions molt seguides, no saps quina tecla tocar, no saps que fer i tampoc saps que és el que estàs fent malament. Ha sigut un procés i he après molt d’ell”.

“Quan un jugador entra en un bucle és complicat sortir d’ell, però ho he aconseguit i em sento amb confiança i ganes de jugar. La meva manera d’entrenar ara, amb l’staff de Hansi em va molt millor, hem donat amb la tecla correcta amb els fisioterapeutes i els preparadors” ha afegit el canari.

Pedri també s’ha referit a l’acord de renovació que recentment ha signat per continuar jugant al Barcelona fins al juny del 2030. “El club volia, jo volia i, llavors, és més fàcil que tot succeeixi”, ha resolt.

Pel que fa als punts perduts en la competició domèstica en el tram final del 2024, ha confessat: “La vam fer grossa, però queden molts partits i molts punts en joc, si ho guanyem tot podem ser campions”. També ha fet referència a la possibilitat de guanyar el triplet: “Estem vius en les 3 competicions i anirem pels 3 títols”.

Per acabar, el blaugrana ha expressat que se sent molt feliç de poder continuar jugant i desitja guanyar molts títols amb el club que estima, creu que amb la bona dinàmica de l’equip és possible aconseguir-los: “Espero continuar gaudint del futbol i guanyar títols amb el Barça, que és el que necessitem. Jugant així estem en el bon camí per aconseguir els títols”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)