‘Som el que mengem' fitxa Carme Ruscalleda
Tercera edició. La xef de Sant Pol de Mar i els futbolistes Cesc Fàbregas i Marc Bartra són la imatge del nou espot de la campanya
El president del FC Barcelona, Sandro Rosell, va presentar ahir al Mercat de la Concepció de Barcelona la nova campanya de Som el que mengem. En aquesta tercera edició, els futbolistes Cesc Fàbregas i Marc Bartra, i la xef Carme Ruscalleda són la imatge del nou espot, en el qual s'encarreguen de fomentar hàbits alimentaris saludables, amb l'eslògan Cuina bé, menja sa i juga millor. La campanya, impulsada per la Fundació FCB amb la col·laboració de l'Obra Social La Caixa, la Fundació Alícia, la Fundació SHE, l'Institut de Mercats de Barcelona, la Fundació Dieta Mediterrània, la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona, també estrena web (www.somelquemengemfcb.cat), amb diversos continguts interactius per als més petits.
“La dieta mediterrània s'aplica a la Masia i és el que mengen les nostres estrelles”, va voler recordar Rosell. En l'acte hi van participar, entre d'altres, Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FCB; la xef Carme Ruscalleda; Josep M. Pelegrí, conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya; Raimond Blasi, regidor de Comerç, Consum i Mercats de l'Ajuntament de Barcelona i president de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona; i Elisa Durán, directora general adjunta de la Fundació La Caixa.