ACB

BÀSQUET

Les entrades per al primer partit del Girona.

Ja es poden reservar les entrades per al primer partit de pretemporada del Bàsquet Girona, que es disputarà el 25 d’agost a Fontajau (19.30 h). Els abonats tenen preus especials i la reserva es pot fer fins al 15 d’agost. S’enfrontarà a l’SC Rasta Vechta alemany en la presentació davant l’afició. El 2 de setembre jugarà a Sant Julià de Vilatorta contra el Joventut, després disputarà la prèvia de la Lliga Catalana el 7 de setembre a Andorra amb l’accés a la semifinal de la competició nacional contra el Barça. Completarà la preparació l’amistós a Salt contra el Baxi Manresa del 18 de setembre.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció