ACB

El Girona, amb la seva marca ‘BeGreat’ a la segona samarreta

El Bàsquet Girona, amb l’afany d’agru­par i poten­ciar totes les ini­ci­a­ti­ves de sos­te­ni­bi­li­tat que du a tere, crea la marca pròpia ‘BeGreat’. Un segell iden­ti­tari des del qual el club “es com­pro­met a esde­ve­nir un refe­rent en res­pon­sa­bi­li­tat social i medi­am­bi­en­tal dins del món de l’esport, amb l’objec­tiu de con­ver­tir-se en un club 100% sos­te­ni­ble”.

‘BeGreat’ con­serva les ini­ci­als del club fun­dat per Marc Gasol fa deu anys. ‘Be’ des­taca l’acció i la pos­si­bi­li­tat de ser i fer el canvi. I ‘Great’ reflec­teix què vol ser i quins valors de posi­ti­vi­tat, ètica i impacte posi­tiu que vol fomen­tar l’enti­tat, segons argu­menta en la pre­sen­tació de la seva marca el Girona, que sin­te­titza: “Ser el canvi que volem veure en el món”. De fet, el mateix club argu­menta vol anar més enllà de la marca i ser “un movi­ment que busca impli­car juga­dors, afi­ci­o­nats i tota la comu­ni­tat en la cons­trucció d’un futur més res­pon­sa­ble. Des del seu nai­xe­ment, enguany fa 10 anys, el Bàsquet Girona ha tin­gut una visió que va més enllà de l’esport, cen­trant-se en el benes­tar de la comu­ni­tat i el res­pecte pel medi ambi­ent”. “Aquesta filo­so­fia s’ha traduït en diver­ses acci­ons con­cre­tes, com la comer­ci­a­lit­zació de pro­duc­tes orgànics a la botiga del club, la imple­men­tació d’una política de paper zero, i la rea­lit­zació de tallers sos­te­ni­bles i reco­lli­des de resi­dus al ter­ri­tori” hi afe­geix el comu­ni­cat que acom­pa­nya la pri­mera imatge de la segona samar­reta que lluirà l’equip aquest curs 2024/25.

“Ins­pi­rada en els pai­sat­ges natu­rals de la Costa Brava, amb una paleta de colors que evoca la seva essència. El color beix domi­nant repre­senta la sorra de les plat­ges, men­tre que els detalls en gri­sos i mar­rons apor­ten un toc d’auten­ti­ci­tat i dina­misme. Aquests colors no només són estètics, sinó que sim­bo­lit­zen els valors de sos­te­ni­bi­li­tat que pro­mou ‘BeGreat’” explica el club gironí, sobre una equi­pació el coll i els pan­ta­lons, del qual son marró, un dis­seny “per tren­car la uni­for­mi­tat i, al mateix temps, reforçar el mis­satge de com­promís amb els mate­ri­als orgànics. La samar­reta està con­fec­ci­o­nada amb un 70% de mate­rial reci­clat.”

“És molt més que una marca, és el reflex del nos­tre com­promís amb el ter­ri­tori i amb la sos­te­ni­bi­li­tat” posa en valor Stefi Bat­lle, sobre ‘BeGreat’. “El dis­seny de la nova equi­pació no és només un home­natge a la nos­tra terra, sinó també una decla­ració dels nos­tres valors” exposa la CEO del Bàsquet Girona, a l’hora que des­taca: “rea­firma la volun­tat de lide­rar el canvi cap a un esport més res­pon­sa­ble i de con­ti­nuar desen­vo­lu­pant ini­ci­a­ti­ves que tin­guin un impacte posi­tiu en la comu­ni­tat i en el medi ambi­ent”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.