Espanyol

L’Espanyol deixa escapar dos punts al temps afegit (1-1)

Els dos penals aturats de Pacheco a la primera part no han servit per donar els tres punts a l’equip perico

L’Espa­nyol ha acon­se­guit empor­tar-se només un punt en l’estrena de la tem­po­rada en un par­tit amb dues cares de l’equip de Luis García a ter­res man­xe­gues.

La pri­mera part ha començat amb un Espa­nyol molt segur i sor­pre­nent els locals ja als pri­mers minuts amb oca­si­ons clares de gol. De fet, quan encara no s’havia com­plert el segon minut de par­tit, Nico Mela­med ha esta­ve­llat una pilota al tra­ves­ser. El pri­mer temps ha des­ta­cat per la inten­si­tat en el joc per part dels dos equips, amb mol­tes alter­na­ti­ves, però el domi­na­dor ha estat l’equip perico, que ha asfi­xiat força el seu rival. En aspec­tes defen­sius, però, ha mos­trat algu­nes difi­cul­tats, sobre­tot a les con­tres, on dei­xa­ven molts espais a l’esquena. Pre­ci­sa­ment en una con­tra, al minut 26 l’Alba­cete ha pro­vo­cat que Óscar Gil fes caure Higi­nio a dins l’àrea, de manera que l’àrbi­tre ha asse­nya­lat penal. L’encar­re­gat de xutar la pena màxima ha estat Manu Fus­ter, que ha vist com Pac­heco en pri­mera instància i després el pal, acon­se­guien enviar la pilota fora.

Poc abans del des­cans, Calero ha apro­fi­tat per rema­tar una bona cen­trada d’Óscar Gil, que ha pen­ti­nat Cabrera, per fer el pri­mer gol de l’enfron­ta­ment (40’). Només dos minuts després, l’Alba­cete ha pogut acon­se­guir l’empat en un nou penal asse­nya­lat a favor dels man­xecs, per mans de Lazo, però que Pac­heco ha tor­nat a atu­rar a Manu Fus­ter.

Després del des­cans, l’Espa­nyol ha abai­xat el ritme en aspec­tes ofen­sius i ha per­dut el domini que havia tin­gut als pri­mers 45 minuts. En canvi, l’Alba­cete ha sor­tit amb ganes de cap­gi­rar el mar­ca­dor, i s’han mos­trat molt agres­sius en atac. De fet, als últims vint minuts del par­tit, que ha tin­gut moments força frenètics, l’Espa­nyol, que començava a patir, ha vist com els man­xecs arri­ba­ven a l’àrea perica en nom­bro­ses oca­si­ons, gene­rant molt de perill. Al minut 78, Óscar Gil ha sal­vat el gol en un xut des de la fron­tal de Qui­les, que aca­bava d’entrar al ter­reny de joc.

Ja al temps afe­git, una nova arri­bada de l’Alba­cete, i després d’una cen­trada poc vis­tosa, Qui­les ha rema­tat cap a por­te­ria per acon­se­guir empa­tar el matx (93’).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)