Espanyol

Vicente Moreno: “Hi ha molts motius per estar contents”

Els vestidors. El lideratge? Ens alegrem per l’afició però no és el més important. M’importa més la línia i com competim” diu el tècnic blanc-i-blau que parla del gol de RDT “El gol és un golàs. Té dificultat i cal tenir la qualitat per fer-ho”

Vicente Moreno ha vist com els seus fut­bo­lis­tes han acon­se­guit un tri­omf clau davant l’Alme­ria per mar­xar com a líders a les vacan­ces de Nadal. “Hi ha molts motius per estar con­tents i ale­gres” ha apun­tat el tècnic que ha valo­rat el tri­omf com una tendència més que pel premi del lide­ratge. “El valor és el mateix, però estàvem davant un rival que estava en clas­si­fi­cació com nosal­tres i gua­nyar-lo, man­te­nir-lo a certa distància, és impor­tant. A l’afi­ci­o­nat gua­nyar el par­tit d’avui i veure’s pri­mera posició i després de l’any dur que hem tin­gut aca­bar pri­mers, doncs millor. Ens ale­grem per l’afició”, ha expli­cat tot afe­gint. “Pre­fe­rim estar en la part alta i això vol dir que la línia és bona. Però no és el més impor­tant. M’importa més la línia i com com­pe­tim i com ens adap­tem a les neces­si­tats del par­tit. Això és el més impor­tant”. En aquest sen­tit, el tècnic de Mas­sa­nassa ha valo­rat així el duel. “Hi havia dos grans equips sobre el ter­reny de joc. Hem vist dos equips que han anat a gua­nyar el par­tit de manera deci­siva i tots hem tin­gut les nos­tres opor­tu­ni­tats. Podíem per­dre, gua­nyar o empa­tar. Hem tin­gut una mica més de defi­nició que ells. Cal feli­ci­tar els juga­dors per la capa­ci­tat de doble­gar un gran rival” i tenia unes parau­les per a l’afició. “Vull donar les gràcies als afi­ci­o­nats i com ens han acom­pa­nyat a l’estadi i la força que ens han donat. Espero que els puguem tenir aviat a l’estadi”.

EL GOL DE RDT

Vicente Moreno també ha par­lat de Raúl de Tomás. el pro­ta­go­nista del par­tit amb una gran acció en la pri­mera diana del par­tit i el sen­ti­ment del davan­ter dins del ves­ti­dor. “El gol de Raúl m’ale­gro per ell. Ara mateix té una impli­cació al cent per cent en aquest club i s’està veient. Té capa­ci­tat per anar a més i seguir millo­rant. El gol és un golàs. Juga­dors com ell tenen la capa­ci­tat de fer aquesta acció, té difi­cul­tat i cal tenir la qua­li­tat tècnica per fer-ho” i ha seguit expli­cant l’acció. “Ho té tot con­tro­lat. Fa el con­trol, el bar­ret i ja té la por­te­ria en el cap. Ja ho veig en els entre­na­ments. Però aquests gols no sem­pre sur­ten”. Més enllà d’això, ara la pre­o­cu­pació està en el futur de RDT. “Raúl té les idees molt clares i el veig molt impli­cat en el pro­jecte i retor­nar el club on ha d’estar. Si dona aquest nivell és nor­mal que esti­gui en l’apa­ra­dor, però ara no em pre­o­cupa això”.

EL TÈCNIC DE L’ALME­RIA.

Per la seva banda, el tècnic de l’Alme­ria, José Manuel Gomes con­si­dera que el seu equip ha domi­nat el par­tit i era el que més ha bus­cat els tres punts. “Hem meres­cut gua­nyar perquè hem fet més i millor per gua­nyar el par­tit. Però això de merèixer-ho i gua­nyar doncs cal fer els gols. Hem jugat millor, però la qua­li­tat de l’Espa­nyol ha fet la diferència. Ells són un gran club i tenen un gran cos tècnic, però crec que mereixíem gua­nyar per tot el que hem fet”, ha expli­cat el tècnic por­tuguès. En aquest sen­tit, el tècnic de l’Alme­ria no ha pogut ama­gar la qua­li­tat del rival. “La qua­li­tat que ells tenen en diver­sos juga­dors que jugant al davant. Però els meus juga­dors han fet un gran par­tit i pro­ba­ble­ment davant el rival directe de la cate­go­ria. Hem jugat moltíssim millor que ells amb ritme i dinàmica. Ha estat un par­tit boníssim de fut­bol i de nivell de pri­mera”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)