Més futbol

La federació espanyola ataca Jenni Hermoso amb un altre comunicat

La jornada de l’esperpèntic discurs de Luis Rubiales va acabar amb un comunicat de matinada de la federació espanyola de futbol, en què atacava Jenni Hermoso i les futbolistes que renuncien a continuar jugant amb la selecció espanyola fins que no hi hagi canvis. Era la resposta al comunicat en què la jugadora negava que el petó fos consentit.

Rubiales va dir durant l’assemblea que el petó a la boca que va fer a Hermoso durant la celebració de la victòria al Mundial femení va ser “espontani, mutu, eufòric i consentit”, cosa que va negar Hermoso. En el comunicat, la RFEF adjunta quatre imatges amb Rubiales pujat als braços de la jugadora, que segons l’organisme “són proves concloents que el president no ha mentit”. “La RFEF i el president demostraran cadascuna de les mentides que es difonguin, ja sigui per algú en nom de la jugadora o, si fos el cas, per la mateixa jugadora”, diu la federació, que diu que “iniciarà les accions legals que corresponen” davant la nota de premsa del sindicat FutPro.

“La RFEF anuncia la presentació de totes les accions legals que corresponguin en defensa de l’honorabilitat del president de la RFEF, que ha exposat d’una manera clara i senzilla com es van produir els fets que són motiu de conflictivitat i escarni per part d’amplis sectors de la societat contra el president”, diu el comunicat.

“La RFEF respecta com ha respectat en tot moment les decisions de les jugadores de voler participar o no amb la selecció espanyola en els partits internacionals, si bé deixa constància que la participació a la selecció és una obligació de totes les persones federades si són trucades per a això”, diu el comunicat.

[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)