El Lleida rebutja el nou conveni que ofereix l’Ajuntament
Les relacions entre l’equip de govern de l’Ajuntament de Lleida i el Lleida CF no viuen els seus millors moments, després que la Paeria hagi anunciat un “ús especial” del Camp d’Esports al Lleida, una mesura a la qual el club ha respost amb una querella.
L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, va anunciar divendres una proposta de conveni sobre l’ús del Camp d’Esports que, a grans trets, oferiria al club un ús especial de les instal·lacions per un termini de quatre anys i a cost zero. La proposta de la Paeria planteja també que el manteniment del Camp d’Esports aniria a càrrec de l’Ajuntament, i que el Lleida CF tindria el dret d’explotació de serveis com el bar, la publicitat o la taquilla.
Des del club s’entén aquesta acció com una mesura que impossibilitaria la viabilitat i la supervivència del club lleidatà, perquè un projecte esportiu a quatre anys no és viable. A més, consideren una falta de respecte que la Paeria presentés el conveni a la premsa abans que al club.
Marc Torres, adjunt a la presidència del Lleida CF, va expressar la seva decepció amb la proposta de l’Ajuntament i va afirmar que “de cap manera pot ser acceptat”, exigint-ne una reformulació. A més, va reiterar la presentació d’una querella contra l’actual alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, el regidor d’Esports, Jackson Quiñónez, i els regidors Xavier Batalla i Begoña Iglesias per presumpta prevaricació i tràfic d’influències.
L’afició de les penyes del Lleida ha convocat una manifestació per al dia 20 de febrer (a les 19.30 hores), a la Plaça Ricard Vinyes).