Girona

El creixement, en estudi

Diversos escenaris. El club està valorant si amplia l’aforament de l’estadi aquest estiu i, en cas de fer-ho, com reparteix les noves localitats entre els abonaments i la venda d’entrades

El director general i president del consell d’administració del Girona FC, Ignasi Mas-Bagà, explicava en una entrevista en aquest diari que s’està estudiant la possibilitat d’ampliar l’aforament de Montilivi a través del gol sud. En aquest sentit, el responsable de ticketing de l’entitat, Daniel Prat, confirma que aquesta opció ja està sobre la taula: “Ens agradaria tenir un estadi més gran en els partits que omplim, però som conscients que no sempre serà com aquests darrers enfrontaments. El que estem fent és valorar tots els escenaris possibles.”

El que sí que té clar Prat és que ara és el moment de plantejar el creixement de Montilivi: “Estem en aquesta discussió, si créixer més o encara no. Hi jugarà un paper molt important el fet de tenir cada cop més abonats que volen tenir seient.”

El repartiment

Si finalment es decideix augmentar el nombre de les localitats de l’estadi –ara l’aforament és de 13.444 seients–, caldrà obrir un nou debat: a què es destina la nova graderia que sorgeixi. Mas-Bagà ja va apuntar que les línies d’expansió en cas de disposar de noves localitats anirien a reforçar les zones d’hospitality –espais reservats i destinats a empreses o col·lectius que permeten una experiència de primer nivell en dies de partit–, i també donar cabuda als socis que volen un abonament de temporada. Des de l’àrea de ticketing, Prat remarca que la seva feina ara mateix “és intentar vendre com més entrades millor en cada partit i captar la màxima quantitat de socis per tal que una possible ampliació tingui més sentit.”

Sobre el repartiment de les noves zones, comenta que no és una decisió fàcil de prendre: “Tot té els seus beneficis, els seus problemes i també alguns riscos. Si la graderia creix per exemple en 1.000 localitats, no serà el mateix destinar-ho tot a la venda d’entrades o a crear nous abonaments. Es poden crear fórmules mixtes. No hi ha una solució perfecta, sinó que dependrà de l’objectiu que busquem.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)