Reus

Que la flama no s’apagui

Reus. El club roig-i-negre manté els preus dels abonaments per frenar la davallada de mil espectadors respecte a la temporada del debut a segona A

El Reus tindrà un repte en la tercera temporada consecutiva en el futbol professional: intentar que no s’apagui la flama de l’ascens i aturar la davallada de públic experimentada aquesta última campanya. Després de viure una bona estrena en la categoria de plata pel que fa a l’afluència d’espectadors a l’estadi municipal, amb 3.700 de mitjana sobre una capacitat d’uns 4.300 seients, aquesta temporada s’han perdut al voltant de mil aficionats per partit; la mitjana d’espectadors s’ha situat en uns 2.700. El Reus ja s’esperava una davallada similar tenint en compte la desaparició de l’efecte novetat, especialment entre els aficionats que no són socis. És entre els abonats on el Reus ha de buscar la fidelització, i és per això que de cara a la nova temporada no ha tocat els preus dels abonaments, tal com ja va fer fa un any.

Amb el títol En volem més, la nova companya d’abonaments del club roig-i-negre pretén, de fet, augmentar el nombre de socis. El Reus recorda, per sobre de tot, el mèrit que té que l’equip continuï a segona A, categoria en què aquestes dues temporades no ha patit per mantenir-s’hi. Tots els seguidors roig-i-negres que vulguin convertir-se en abonats ho podran fer amb preus que van des dels 180 euros fins als 440 –en funció de la zona de l’estadi– i hi haurà descomptes que permetran pagar-ne la meitat als posseïdors de l’abonament Soc del Reus, destinat a persones aturades, jubilats, jugadors i pares del futbol de base del CF Reus, famílies nombroses i persones amb discapacitat, i als joves d’entre 15 i 20 anys. Els que tinguin entre 8 i 14 anys pagaran una quart part del preu general. A més dels partits de lliga, el carnet d’abonat també permet veure els de copa i els del filial, a tercera divisió, i beneficiar-se de les promocions que hi haurà al llarg del curs. El Reus recorda que els preus estan dins de la mitjana de la majoria de clubs de la categoria.

La campanya d’abonaments començarà aquest dilluns que ve, dia en què els aficionats roig-i-negres podran començar a donar-se d’alta o bé renovar el carnet a la botiga oficial del Reus, al centre comercial El Pallol.

LES DADES

El curs 2016/17 van anar a l’estadi 3.700 seguidors de mitjana; aquest últim, 2.700

La marxa a Riudoms, en l’aire

El Reus té plans per fer un estadi més gran –per poder tenir més abonats i poder permetre’s el luxe de posar preus més baixos i fer més promocions– però amb la concessió de l’estadi, que és municipal, no li surt a compte i per això es planteja fer-ne un de nou. De totes maneres, després de no presentar-se al concurs per a la concessió, ara hi ha obert un període de converses entre l’Ajuntament i el club per renegociar les condicions. Així, de moment, la hipotètica marxa del Reus a Riudoms, on construiria l’estadi, està aturada, en espera que hi hagi una entesa.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)