Ciclisme

CICLISME

David Casanovas, a professionals.

El corredor de Palau-saverdera (1997) correrà a l’Interpro Cycling Academy, de categoria continental i amb seu al Japó i estructura francesa –el mànager és Damien Garcia, les bicis Lapierre i la concentració de pretemporada i presentació s’ha fet a Tolosa–. Casanovas va córrer el 2018 com a amateur amb el Telco’m Ederlan Frenkit navarrès. Pablo Torres (Burgos BH), l’andorrà Samuel Ponce (MKV-25) i el letó Aleksejs Saramotins (Bora) són altres novetats a l’equip. La primera cursa serà la Challenge Mallorca, del 31 de gener al 3 de febrer.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció