Editorial

L’EDITORIAL

La gira més mediàtica del Barça

No serà el moment de treure conclusions categòriques sobre el nou Barça de Valverde ni de magnificar els resultats

El Barça inicia avui una gira americana de deu dies que inclourà la visita a Nova York, Washington i Miami, en què el club posarà en marxa tota la seva maquinària d’expansió i de màrqueting per vendre’s al món i treure’n la màxima rendibilitat. Paral·lelament, Ernesto Valverde mirarà de compaginar els actes protocol·laris, els compromisos adquirits i tot el que comporten aquests tipus de gires amb la bona preparació del grup, que encara no està al complet per diferents circumstàncies, com també acostuma a ser habitual en aquests primers compassos de les temporades, sigui perquè el mercat encara s’està coent, per permisos especials o per les lesions. Els tres partits que jugarà el Barça, òbviament, són de resultat irrellevant perquè fa quatre dies que els equips s’entrenen i perquè en aquests amistosos hi haurà molts canvis. No serà el moment de treure conclusions categòriques sobre el nou Barça de Valverde –serà només un primer esbós– ni de magnificar els resultats, ni els bons ni els dolents. El fet de jugar contra equips molt grans –Juventus, Manchester United i Madrid– permetrà engreixar els ingressos i captar el focus mediàtic. Ja no hi ha entrades per al segon Barça-Madrid que es jugarà fora de l’Estat espanyol. Encara que de vegades les gires fan més nosa que servei als tècnics en la seva planificació, el cert és que la competència econòmica dels clubs capdavanters mundials les justifica.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)