Editorial

L'EDITORIAL

Drets televisius del Barça, llums i taquígrafs

El Barça ha decidit, finalment, cedir els drets televisius a Telefónica abandonant la llarga relació que en aquest àmbit mantenia amb Mediapro. És legítim que el Barça negociï els drets amb qui més li convingui, tot i que en igualtat de condicions resulta discutible que es triï una multinacional espanyola d'arrel estatal en detriment d'una empresa d'arrel catalana. Com que de fet l'import dels drets té un topall al voltant dels actuals 140 milions perquè tot el que ho superi hauria d'anar al fons comú de la LFP, i només pot ser per un any, el guany s'entreveu poc per justificar l'operació. El focus està, doncs, en l'acord que el Barça presentarà avui per explotar la seva imatge a l'Amèrica del Sud amb Movistar. Cal doncs, que avui s'expliqui amb tot detall aquest acord de patrocini: el cost, les condicions i els continguts. Esvair qualsevol dubte sobre una suposada compensació extra pels drets de televisió que altres clubs o la LFP poguessin impugnar, així com garantir la inhibició del portaveu de la junta, Manel Arroyo, en aquesta operació –tenint en compte els seus interessos particulars amb Telefónica per la retransmissió del mundial de motociclisme– és imprescindible per evitar una nova polèmica que després del cas Neymar suposaria un desastre per al club.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)