Editorial

L'EDITORIAL

El valor de la samarreta del Barça

És de justícia que el valor publicitari de la seva samarreta augmenti i sigui una referència en el mercat mundial

El Barça té el millor trio de davanters del món, va guanyar el triplet el curs passat, es va convertir en l'únic club de la història que l'ha obtingut en dues ocasions i té a les seves files el millor jugador de tots els temps: l'argentí Leo Messi. Per tot plegat i per la seva prolífica història, és de justícia que el valor publicitari de la seva samarreta augmenti exponencialment i sigui una referència en el mercat mundial. Això és el que passarà aviat quan la junta directiva acabi de segellar les negociacions dels nous patrocinis. Per una banda, la renegociació del contracte amb Qatar Airways que clou el 2016 li reportarà 70 milions anuals més incentius i, per l'altra, Botemanía pagarà 80 milions d'euros per quatre anys per la samarreta d'entrenament, una nova fórmula que fins ara gestionava la mateixa companyia aèria i que ara el club ha negociat a banda. Tot sumat, ve a dir que la samarreta blaugrana fa camí cap als 100 milions, una xifra que triplicarà el patrocini anual actual i que ressitua el club en el mercat. El patrocini de Botemanía ha estat obtingut a través d'un dels candidats que no va guanyar les eleccions. Josep Maria Bartomeu havia anunciat que, donat el cas, estudiaria la proposta del precandidat Jordi Farré de cedir el seu acord de campanya i, amb bon criteri, així ha estat. Amb la injecció econòmica, el Barça podrà assentar les bases del seu futur.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)