Editorial

L'EDITORIAL

La potenciació de la marca Barcelona

El Camp Nou va viure ahir un partit excepcional: la final del
Top 14, la lliga francesa de rugbi, probablement la millor

La fórmula-1, el mundial de Moto GP, el Barcelona Open Banc Sabadell i molts altres esdeveniments esportius anuals de qualitat que tenen ressò en els mitjans de comunicació internacionals potencien el prestigi de Catalunya a través de la marca Barcelona i representen una inversió, tant pel seu reconegut retorn econòmic com per l'intangible que suposa donar a conèixer el nostre país. Les pernoctacions, la despesa dels visitants, la publicitat posterior que fan de la ciutat i el país, representen una font d'ingressos econòmics notable a la qual contribueix l'esport a través d'aquests grandiloqüents esdeveniments que necessiten sovint empentes institucionals per finançar-se. El Camp Nou va viure ahir un partit excepcional: la final del Top-14, la lliga francesa de rugbi, probablement la millor del món. El recinte blaugrana va acollir 98.000 espectadors, un nou rècord mundial en un partit de clubs i el segon registre absolut de la història d'aquest esport. Un èxit tant esportiu com d'operació de màrqueting de país, amb les quatre barres ben visibles a les graderies de Camp Nou en el cartell promocional. La final de la lliga francesa és un esdeveniment global que mai no s'havia jugat fora de l'estat gal. Que la primera sortida, motivada per l'Eurocopa, sigui a casa nostra, subratlla la notorietat de Catalunya, de Barcelona i del Barça, marques sempre lligades.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)