A l'altre bàndol
Els davanters, que van coincidir a Montilivi el curs 2011/12 (18 gols el banyolí i 4 el paraguaià), no troben la seva millor versió al Mallorca i és possible que dissabte siguin baixa contra el Girona per lesió
Els problemes físics estan frenant els dos jugadors, que tenen uns números deficients: Coro només ha marcat un gol i Javi Acuña ni tan sols s'ha estrenat
Per sort per al Girona, dos davanters que a Montilivi van enlluernar en cursos correlatius (Coro va marcar 18 gols la temporada 2011/12, els mateixos que Acuña la 2012/13) no tenen al Mallorca l'estat de gràcia que sí que van tenir quan vestien de bl...
BAIXA I DUBTE
Ferran Corominas
GIRONA 2011/12 (2a A)
40 partits
18 gols (3.460 minuts, 4 grogues, 0 vermelles)
ELX 2012/13 (2a A)
42 partits
12 gols (3.435 minuts, 3 grogues, 0 vermelles)
ELX 2013/14 (1a)
36 partits
5 gols (2.966 minuts, 8 grogues, 0 vermelles)
ELX 2014/15 (1a)
34 partits
0 gols (1.206 minuts, 3 grogues, 0 vermelles)
MALLORCA 2015/16 (2a A)
11 partits
1 gol (487 minuts, 0 grogues, 0 vermelles)
Javi Acuña
GIRONA 2011/12 (2a A)
17 partits
4 gols (991 minuts, 2 grogues, 0 vermelles)
GIRONA 2012/13 (2a A)
38 partits
18 gols (2.153 minuts, 4 grogues, 0 vermelles)
WATFORD 2013/14 (2a Anglat.)
9 partits
0 gols (285 minuts, 1 groga, 0 vermelles)
OSASUNA 2013/14 (1a)
16 partits
3 gols (525 minuts, 2 grogues, 0 vermelles)
OLIMPIA 2014/15 (1a Paraguai)
34 partits
5 gols (2.067 minuts, 8 grogues, 0 vermelles)
MALLORCA 2015/16 (2a A)
7 partits
0 gols (306 minuts, 0 grogues, 1 vermelles)
DOS GRANS CURSOS
Coro no jugarà, i si jugués Acuña, que té molèsties, s'enfrontaria per primera vegada amb el seu exequip
El català va ser clau en la salvació 2011/12 i el paraguaià, en el camí cap a la fase d'ascens 2012/13
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.